Gackowska Dietetyk > Szkolenia dla lekarzy i dietetyków > Harmonogram szkoleń – 2019

W najbliższym czasie:

Webinarium – Diagnostyka i dietoterapia zaburzeń hormonalnych

30 marca, godzina 20:00

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/244330916447949/

AGENDA WEBINARIUM:

• diagnostyka, dietoterapia oraz wskazówki suplementacyjne przy zespole policystycznych jajników (PCOS);
  • endometrioza – badania hormonalne, czynniki infekcyjne, dietoterapia. Co specjalista i pacjentka wiedzieć powinni?
  • niepłodność żeńska – gdzie szukać przyczyny? Czy zaburzenia autoimmunizacyjne mają znaczenie?
  • menopauza – jak łagodzić objawy współtowarzyszące odpowiednio skrojoną dietą i suplementacją?

CZAS TRWANIA: 1,5 h + 30 minut na pytania uczestników.

Webinarium będzie nagrywane z platformy Quickmeeting. Materiały w formie prezentacji oraz nagrania zostaną przesłane po webinarium. Każdy z uczestników otrzyma certyfikat.

Webinarium – diagnostyka i dietoterapia chorób skóry

27 kwietnia, godzina 19:00

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/2338190183129270/

„Pokaż mi swoją skórę, a powiem Ci co jesz”. Analizując wyniki badań laboratoryjnych oraz dzienniki diety pacjentów wielokrotnie zauważam, że problemy skórne z którymi zwracają się na konsultację żywieniową są zależne od: trybu życia, diety, przyjmowanych leków, aktywnych infekcji, alergii pokarmowych i wziewnych, problemów z radzeniem sobie ze stresem, zaburzeń mikrobioty jelitowej, nieprawidłowej gospodarki hormonalnej czy mineralizacji.

AGENDA:

• jakie badania warto wykonać przy problemach z trądzikiem? Znaczenie gospodarki hormonalnej oraz dietoterapii. Acne inversa – trądzik odwrócony – diagnostyka i terapia;
  • łuszczyca jako choroba z pogranicza autoimmunizacji – jakie produkty spożywcze mogą nasilać stany zapalne? Rola czynnika infekcyjnego;
  • atopowe zapalenie skóry (AZS) – diagnostyka, dietoterapia oraz celowana probiotykoterapia;
  • znaczenie histaminy oraz genu DAO przy problemach skórnych.
  • czy przerost drożdżaków może nasilać problemy skórne Diagnostyka i dietoterapia.

CZAS TRWANIA: 1,5 h + 30 minut na pytania uczestników.

monikagackowska.dietetyk
 Photos
 Followers
1985
 Following
Strach, przerażenie czy radość? Zdecydowanie pełnia szczęścia. Czekamy na koniec lipca 😍

#polishboy#polishgirl#instababy#pregnancy#ciaza#oczekiwanie#baby#W najnowszym numerze @food_forum luty - marzec znaleźć można moją recenzję książki Ciągły rozwój i nauka w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie jaką jest dietetyka to podstawa holistycznego spojrzenia na nasz organizm!
----------------------------------------------------
W minioną niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach w Bydgoszczy prowadzonych przez Justynę Posłuszną (Take it healhy - dietetyka i znaczenie więcej) Mój ulubiony cytat:
?
Monika Gackowska - ZnanyLekarz.pl