Gackowska Dietetyk > PIERWSZA WIZYTA > Co przed pierwszą konsultacją?

Przygotowanie do spotkania w gabinecie

Skontaktuj się z nami telefonicznie (rejestracja) lub mailowo. Poprosimy Cię o wykonanie odpowiednich badań, wypełnienie dzienniczka żywieniowego oraz kwestionariuszy dotyczących Twojego stanu zdrowia. Wszystko po to, żeby na spotkaniu przejść już do konkretów. Dokumenty do wypełnienia możesz pobrać ze strony lub poprosić rejestrację, która prześle je na wskazany adres mailowy.

Podczas rozmowy telefonicznej czy w kontakcie mailowym  określ wstępnie o jaki rodzaj usługi chodzi:

  • sama konsultacja żywieniowa;
  • interpretacja wyników badań laboratoryjnych;
  • wizyta kontrolna;
  • ułożenie planu żywieniowego (proszę nakreślić problem – chęć schudnięcia, przytycia, choroby, dolegliwości);
  • wykonanie diagnostyki w gabinecie (m.in. badanie utajonych nadwrażliwości pokarmowych);
  • współpraca w zakresie przeprowadzenia szkoleń/webinarium.

Strategia działania

Podczas pierwszej konsultacji porozmawiamy o Twoim zdrowiu, trybie życia, przyzwyczajeniach. Przeprowadzimy analizę składu i masy ciała oraz wyników badań laboratoryjnych, z którymi przychodzisz. To czas na ustalenie celów oraz przebiegu procesu dietoterapii. W gabinecie jest również możliwość wykonania badań m.in.: na utajone nadwrażliwości pokarmowe, mikrobioty jelitowej czy genetycznych.

Plan żywieniowy

Indywidualnie dobrany plan żywieniowy jest wysyłany przez dietetyka na wskazany w kwestionariuszu adres mailowy w ciągu 5 dni roboczych od dnia pierwszej konsultacji w gabinecie. Forma planu żywieniowego (plan ogólny bądź z pełną recepturą i listą zakupów) jest uzgadniana podczas pierwszej konsultacji.

Potwierdzenie/odwołanie wizyty.

Na 24 godziny przed pierwszą konsultacją rejestracja skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia wizyty. Ze względu na długi okres oczekiwania na spotkanie w gabinecie prosimy o odwołanie/przesunięcie spotkania w czasie nie krótszym niż 48 godzin przed ustalonym terminem (kontakt z rejestracją). Jeśli nie pojawią się Państwo na wyznaczonym spotkaniu bądź odwołanie spotkania nastąpi w dniu ustalonej wizyty Centrum Dietetyki Funkcjonalnej obciąża Państwa równowartością 50% ceny pierwszej konsultacji – 100 zł lub kwotą 50 zł jeśli nie zostanie odwołana/przesunięta wizyta kontrolna.

Kwestionariusze oraz dziennik diety do pobrania:

monikagackowska.dietetyk
2531
 Photos
2034
 Followers
2411
 Following
Zupa sztoszik! Miała być botwinka a wyszedł.....krem z botwinki i batatów czyli weekendowe czyszczenie zawartości lodówki 😊
---------------------------------------------------
Potrzebujesz:
- pęczek botwinki;
- 2 duże bataty;
- 2 cebule;
- 5 młodych marchewek;
- 1 pietruszka;
- 2 ekologiczne kostki rosołowe;
- masło klarowane;
- sól himalajska, pieprz, ocet ryżowy.
----------------------------------------------------
W woku rozgrzałam masło klarowane, dodałam obrane i pokrojone w kostkę warzywa. Poddusilam. Przełożyłam do szybkowaru, zalalam wodą do wysokości warzyw, wrzuciłam kostki rosołowe i przyprawy. Po 10 minutach zblendowalam, dodałam mleko kokosowe i posiekany koperek. Pyszności😍

#zupa#zupakrem#botwinka#bataty#szybkakolacja#dietetycznie#prostoizdrowo#instafood#dietetykwkuchni#Uwielbiam sezonowe szybkie posiłki - szczególnie mając dostęp do ekologicznych warzyw. 🥬🥑🍌Dziś koktajl - liście botwinki, borówki, awokado, banany, mleko kokosowe i woda wapniowo - magnezowa (warto po nią sięgnąć będąc na diecie bezmlecznej). Szybko i smacznie!
----------------------------------------------------------------------------
🥗Mój typowy dzień jedzeniowy w III trymestrze ciąży: (III trymestr to stan katabolizmu, w 40 tyg ciąży zapotrzebowanie płodu na węglowodany to ok. 75g co odpowiada 1/2 torebce ryżu + 1 banan.
----------------------------------------------------------------------------
- ŚNIADANIE białkowo - tłuszczowe (dobrej jakości kiełbaska lub ryba wędzona z @frymarkbydgoski na bazie ekologicznych sałat, duuużo warzyw, solidnie skropione olejem rzepakowym, konopnym, lnianym, z awokado czy wiesiołka;
- II ŚNIADANIE - owoce niskowęglowodanowe typu borówki, truskawki + orzechy bądź koktajl jak na załączonym zdjęciu. 2 x w tygodniu jogurt kozi od @malinowychrusniak_serykozie
- OBIAD: białkowo - tłuszczowy, głównie ekologiczne mięso + warzywa (m.in szparagi, młoda kapusta, botwinka, fasolka szparagowa), rzadko ryby ze względu na brak dostępności do dobrej jakości;
- KOLACJA: chleb gryczany z hummusem, pastami warzywnymi + duża ilość zieleniny.

Po drodze zakwas z buraków ekologicznych, woda z pyłkiem, miodem i cytryną i duuużo wody :)
Moja słabość to kawa z energią do kawy od @palce.lizac i małe grzechy czyli sorbety malinowe od Grycan.
 #instafood#koktajl#mlekokokosowe#botwinka#banany#borowki#dairyfree#szybkieposilki#sezonowo#zdroweposilki#dietetyk#ciaza#zywieniewciazy#3trymestr#healthyeating#cojescwciazy#lowcarb#mumtobe#zdrowenawyki#pomyslnakoktajl#Zaglądajcie jutro o godzinie 18:00 na FB Centrum Dietetyki Funkcjonalnej! Czekam na Wasze pytania. Do usłyszenia!
Monika

#livea#redukcja#dieta#zbilansowanadieta#zdroweodchudzanie#dietetyk#dietetykakliniczna#odchudzanie#badanialaboratoryjne#Jak wygląda/wyglądała u Was aktywność w ciąży? My nadal praktykujemy jogę (wskazaną od 14 tygodnia ciąży w Przestrzeń Jogi w Bydgoszczy) 2 x w tygodniu oraz zaczęliśmy zajęcia AKTYWANA MAMA pod okiem trenera, który ukończył kurs Medical Prenatal Training, również 2 x w tygodniu w @flow_motion_studio w Bydgoszczy. Dodatkowo wszędzie staramy się chodzić na pieszo, a w niedzielę na godzinny, dłuższy spacer (aktualnie 8 miesiąc ciąży). #aktywnoscwciazy#ciaza#aktywnamama#beactive#dietetyk#mumtobe#pregnancy#ruch#
?
Monika Gackowska - ZnanyLekarz.pl