Gackowska Dietetyk > AKTUALNOŚCI > Wydarzenia > Webinarium – diagnostyka i dietoterapia chorób skóry

Webinarium – diagnostyka i dietoterapia chorób skóry

27 kwiecień, godzina 19:00

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/2338190183129270/

„Pokaż mi swoją skórę, a powiem Ci co jesz”. Analizując wyniki badań laboratoryjnych oraz dzienniki diety pacjentów wielokrotnie zauważam, że problemy skórne z którymi zwracają się na konsultację żywieniową są zależne od: trybu życia, diety, przyjmowanych leków, aktywnych infekcji, alergii pokarmowych i wziewnych, problemów z radzeniem sobie ze stresem, zaburzeń mikrobioty jelitowej, nieprawidłowej gospodarki hormonalnej czy mineralizacji.

AGENDA:

• jakie badania warto wykonać przy problemach z trądzikiem? Znaczenie gospodarki hormonalnej oraz dietoterapii. Acne inversa – trądzik odwrócony – diagnostyka i terapia;
  • łuszczyca jako choroba z pogranicza autoimmunizacji – jakie produkty spożywcze mogą nasilać stany zapalne? Rola czynnika infekcyjnego;
  • atopowe zapalenie skóry (AZS) – diagnostyka, dietoterapia oraz celowana probiotykoterapia;
  • znaczenie histaminy oraz genu DAO przy problemach skórnych.
  • czy przerost drożdżaków
  • może nasilać problemy skórne Diagnostyka i dietoterapia.

CZAS TRWANIA: 1,5 h 30 minut na pytania uczestników.
Materiały w formie prezentacji zostaną przesłane po webinarium.
Każdy z uczestników otrzyma certyfikat po szkoleniu.

Zapraszam serdecznie

Monika Gackowska-Lisińska