Gackowska Dietetyk > AKTUALNOŚCI > Wydarzenia > Warsztaty – budowanie odporności w okresie jesienno-zimowym

Warsztaty – budowanie odporności w okresie jesienno-zimowym

Czy są wśród nas osoby z Torunia i okolic?
24 listopada o godzinie 16:00 zapraszam do CrossFit Toruń na warsztaty z „budowania odporności w okresie jesienno – zimowym„.

Podczas warsztatu dowiesz się:
– jakie badania laboratoryjne warto wykonać przed okresem – jesienno – zimowym;
– czy warto włączać suplementację witaminą D3, cynkiem, kwasami omega – 3 oraz probiotykami;
– jak komponować posiłki, aby wzmocnić układ odpornościowy;
– jakie właściwości mają przyprawy korzenne;
– czy morsowanie i sauna rzeczywiście hartują naszą odporność.

Zapisy w recepcji CrossFit Toruń oraz mailowo na recepcja@crossfit-torun.pl
Opłata:
– 39zł dla klubowiczów CrossFit Toruń
– 59zl dla osób spoza klubu

Link do wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/246818792681711/

Zapraszam wraz CrossFit Toruń Team!
Do zobaczenia!
mgr Monika Gackowska-Lisińska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

monikagackowska.dietetyk
2531
 Photos
2035
 Followers
2413
 Following
Zupa sztoszik! Miała być botwinka a wyszedł.....krem z botwinki i batatów czyli weekendowe czyszczenie zawartości lodówki 😊
---------------------------------------------------
Potrzebujesz:
- pęczek botwinki;
- 2 duże bataty;
- 2 cebule;
- 5 młodych marchewek;
- 1 pietruszka;
- 2 ekologiczne kostki rosołowe;
- masło klarowane;
- sól himalajska, pieprz, ocet ryżowy.
----------------------------------------------------
W woku rozgrzałam masło klarowane, dodałam obrane i pokrojone w kostkę warzywa. Poddusilam. Przełożyłam do szybkowaru, zalalam wodą do wysokości warzyw, wrzuciłam kostki rosołowe i przyprawy. Po 10 minutach zblendowalam, dodałam mleko kokosowe i posiekany koperek. Pyszności😍

#zupa#zupakrem#botwinka#bataty#szybkakolacja#dietetycznie#prostoizdrowo#instafood#dietetykwkuchni#Uwielbiam sezonowe szybkie posiłki - szczególnie mając dostęp do ekologicznych warzyw. 🥬🥑🍌Dziś koktajl - liście botwinki, borówki, awokado, banany, mleko kokosowe i woda wapniowo - magnezowa (warto po nią sięgnąć będąc na diecie bezmlecznej). Szybko i smacznie!
----------------------------------------------------------------------------
🥗Mój typowy dzień jedzeniowy w III trymestrze ciąży: (III trymestr to stan katabolizmu, w 40 tyg ciąży zapotrzebowanie płodu na węglowodany to ok. 75g co odpowiada 1/2 torebce ryżu + 1 banan.
----------------------------------------------------------------------------
- ŚNIADANIE białkowo - tłuszczowe (dobrej jakości kiełbaska lub ryba wędzona z @frymarkbydgoski na bazie ekologicznych sałat, duuużo warzyw, solidnie skropione olejem rzepakowym, konopnym, lnianym, z awokado czy wiesiołka;
- II ŚNIADANIE - owoce niskowęglowodanowe typu borówki, truskawki + orzechy bądź koktajl jak na załączonym zdjęciu. 2 x w tygodniu jogurt kozi od @malinowychrusniak_serykozie
- OBIAD: białkowo - tłuszczowy, głównie ekologiczne mięso + warzywa (m.in szparagi, młoda kapusta, botwinka, fasolka szparagowa), rzadko ryby ze względu na brak dostępności do dobrej jakości;
- KOLACJA: chleb gryczany z hummusem, pastami warzywnymi + duża ilość zieleniny.

Po drodze zakwas z buraków ekologicznych, woda z pyłkiem, miodem i cytryną i duuużo wody :)
Moja słabość to kawa z energią do kawy od @palce.lizac i małe grzechy czyli sorbety malinowe od Grycan.
 #instafood#koktajl#mlekokokosowe#botwinka#banany#borowki#dairyfree#szybkieposilki#sezonowo#zdroweposilki#dietetyk#ciaza#zywieniewciazy#3trymestr#healthyeating#cojescwciazy#lowcarb#mumtobe#zdrowenawyki#pomyslnakoktajl#Zaglądajcie jutro o godzinie 18:00 na FB Centrum Dietetyki Funkcjonalnej! Czekam na Wasze pytania. Do usłyszenia!
Monika

#livea#redukcja#dieta#zbilansowanadieta#zdroweodchudzanie#dietetyk#dietetykakliniczna#odchudzanie#badanialaboratoryjne#Jak wygląda/wyglądała u Was aktywność w ciąży? My nadal praktykujemy jogę (wskazaną od 14 tygodnia ciąży w Przestrzeń Jogi w Bydgoszczy) 2 x w tygodniu oraz zaczęliśmy zajęcia AKTYWANA MAMA pod okiem trenera, który ukończył kurs Medical Prenatal Training, również 2 x w tygodniu w @flow_motion_studio w Bydgoszczy. Dodatkowo wszędzie staramy się chodzić na pieszo, a w niedzielę na godzinny, dłuższy spacer (aktualnie 8 miesiąc ciąży). #aktywnoscwciazy#ciaza#aktywnamama#beactive#dietetyk#mumtobe#pregnancy#ruch#
?
Monika Gackowska - ZnanyLekarz.pl